banner banner banner

З приходом до влади чоловіки в Україні починають носити дуже блискучі костюми

Ганна Бублик - український модельєр, стиліст і дизайнер. Закінчила Львівську академію мистецтв. У 2002 році відкрила в Києві свою імідж-студію. Змогла відкрити два своїх монобрендових бутики і створити Будинок моди, який завоював повагу і визнання клієнтів. Є ексклюзивним стилістом і дизайнером співака Віталія Козловського. Створює костюми як для нього самого, так і для його балету. Одягає ведучих телепрограм на каналах "ТЕТ", "5 канал", "Тоніс", "УТ-1", "ICTV", "СТБ", "1+1". Клієнтами "Будинку моди annа bublik" є Марія Єфросиніна, Маша Фокіна, Надія Грановська, Катя Осадча, Олександр Пономарьов, Гайтана, Іво Бобул. Виразні кольори, граціозні лінії і ідеальний силует - успішні складові її одягу

З приходом до влади чоловіки в Україні починають носити дуже блискучі костюми
"112 Украина"

Наталія Влащенко

Журналіст

Ганна Бублик - український модельєр, стиліст і дизайнер. Закінчила Львівську академію мистецтв. У 2002 році відкрила в Києві свою імідж-студію. Змогла відкрити два своїх монобрендових бутики і створити Будинок моди, який завоював повагу і визнання клієнтів. Є ексклюзивним стилістом і дизайнером співака Віталія Козловського. Створює костюми як для нього самого, так і для його балету. Одягає ведучих телепрограм на каналах "ТЕТ", "5 канал", "Тоніс", "УТ-1", "ICTV", "СТБ", "1+1". Клієнтами "Будинку моди annа bublik" є Марія Єфросиніна, Маша Фокіна, Надія Грановська, Катя Осадча, Олександр Пономарьов, Гайтана, Іво Бобул. Виразні кольори, граціозні лінії і ідеальний силует - успішні складові її одягу

Влащенко: Сьогодні у нас в гостях відомий дизайнер, художник - Ганна Бублик.

Добрий вечір, Ганно. Дуже багато відомих українських дизайнерів зі Львова. А що там, у Львові, таке, в чому секрет цього регіону?

Бублик: Це і географічне розташування, і культурна спадщина. Я закінчувала Львівську академію мистецтв, якій вже більше ніж 70 років, а кафедра моделювання присутня там вже 50 років. Перші чотири роки нас готували, як художників, а потім вже йшла спеціалізація. Львів мав Будинок моделей, який завжди змагався з ризьким Будинком моделей.

- А чому ви вибрали саме цю спеціалізацію?

- Я в 12 років прийшла до Львівського будинку моделей спробувати себе моделлю. Львівський будинок моделей тоді представляв колекції по всьому світу.

- А міняється від покоління до покоління поняття краси?

- Є одне відчуття, коли ти бачиш, дійсно, красиву жінку. Існують моделі різного рівня, і не повинні бути обов'язково канони.

- Що таке краса?

- Дивлячись, в чому завдання. Якщо завдання - зловити візуальну картинку, зробити фотосесію, то, звичайно, необхідно, щоб жінка була фотогенічною, або, хоча б, вміла працювати з особою. Те, чому моделей вчать, дуже рідко буває від природи. Дівчата повинні пройти необхідну підготовку, як в акторській майстерності, так і в модельній. У житті звичайні, харизматичні жінки, які, можливо, не зовсім фотогенічні, як моделі - вони набагато красивіші. І набагато цікавіше з ними спілкуватися, і від них черпати натхнення, тому що, якщо немає об'єкта, то художнику складно.

- Чим відрізняється український споживчий ринок від інших? Що хочуть носити українські жінки?

- Одна об'єднуюча особливість - наші жінки вже розбираються в якості, і хочуть носити якісний одяг. Якісний в пошитті, в матеріалі. За період існування української моди, як незалежної моди, був зроблений дуже великий прорив, щоб представити одяг українських дизайнерів, українських виробників, як те, що потрібно і можна носити. Був період, коли жінкам необхідно було мати бренди, які гарантують якість. Українська жінка зараз ділиться на жінку, яка одягається в масмаркеті, і яка може собі дозволити створити, пошити одяг разом з професіоналом. І кількість таких жінок у нас більша, ніж в інших країнах, тому що це доступно. В Англії, Франції, одяг на замовлення коштує в 3-4 рази дорожче, ніж робота наших українських майстрів. Я думаю, що і у моїх колег такі клієнти є, які замовляють тут, а живуть за кордоном, тому що розуміють, що індивідуальна робота під клієнта коштує дорого. Час і гроші - зараз уже актуально.

- Чи вміють наші люди формувати гардероб? Досить багато людей одягаються дорого, без смаку, і виглядають не надто індивідуально і стильно. Чи є у нас стилісти, які можуть допомогти це робити?

- Коли люди купують одяг, є психологічний фактор, а є фактор необхідності. І в одному і в іншому випадку найчастіше це відбувається в поспіху. Коли все буде робитися вчасно, тоді і гардероб, і все, що їх навколо оточує, буде підібрано зі смаком, тому що буде більше часу подумати. Для того, щоб бачити себе з боку, багато хто вже почав довіряти професіоналам, тобтоз'явився сегмент тих же дизайнерів, художників, які захотіли піти не в виробництво створення одягу, а в забезпечення затишку для своїх клієнтів. Клієнти довіряють цим стилістам, і можуть їм довірити вже свій бюджет, щоб купити для себе одяг, який потім спокійно, в домашній обстановці, вибирають. Якщо одяг необхідності можна продавати у великих магазинах, то стильний одяг вимагає кулуарності і затишку. Треба не поспішати, довіряти професіоналу і вірити.

- Який відсоток купує собі річ, попередньо подумавши, з чим її носити, і чи треба йому ця річ, особисто?

- Я думаю, що 50%. Це відбулося в останні три-чотири роки - як правило, юристи, фінансисти дають собі час подумати.

- Чи пов'язане безпосередньо з інтелектом відчуття стилю?

- Звичайно. Якщо людина розвиває в собі всі сегменти свого бажання, то рано чи пізно вона починає одягатися. Як правило, одяг і стиль пов'язані дуже сильно з сексуальною енергією і бажанням сподобатися. Людині подобається отримувати від себе задоволення і подобається, що люди отримують від цього задоволення.

- Що має бути в ідеальному гардеробі жінки і чоловіки?

- Найважливіше, щоб одяг носився і зношувався. Якщо людина розуміє, що вона свій одяг любить і її зношує, то цей гардероб ідеальний.

- Чи доречно приходити в прозорій спідниці у ВР?

- Доречність важлива.

- Яка команда президентів була одягнена краще за всіх?

- Спочатку Кучми, потім Януковича. Вони були цікавішими. Хоча в АП Януковича був момент, коли всіх хотіли одягнути в темно-синє. Я помітила, що коли з'являється нова влада, то перші два-три місяці на чоловіках з'являються сильно блискучі костюми. Це тенденція нашого району - Печерські Липки.

- Конкуренція між дизайнерами існує?

- Якщо у мене виникають питання - я завжди дзвоню і спілкуюся з будь-якими дизайнерами. Питання складніше, якщо з'являються нові обличчя - є період якогось вакууму, який, я вважаю, вони повинні пережити.

- Кого ви вважаєте своїм конкурентом на цьому ринку?

- У мене немає конкурентів, є колеги, які працюють зі мною в одному сегменті. Це Лілія Пустовіт

- Чиї колекції вам цікаво дивитися?

- Зараз досить багато сильних колекцій.

- Кого ви любите і хто вам близький у світовій моді?

- Люблю Valentino, Givenchy, Lanvin.

- Ви навчалися на художника, а вибрали спеціалізацію дизайнера?

- Академія мистецтв досить складний вуз. Це така робота над собою, що дозріти можна, коли у тебе є 15-20 років становлення художнього. Я від художества не відходила, я щодня малюю. Робота з клієнтами - це спілкування, а малювання - це робота над собою. Йде з'єднання полотна з творцем, і коли дивишся на роботу - розумієш, що там є глибина.

- Як ви собі уявляєте своє майбутнє?

- Я думаю додати ще музику. У мене є рок-група своя. Я співаю, пишу. Я буду розвиватися саме в творчості, і створювати своє життя, атмосферу.

- Чи може споживач орієнтуватися на зовнішній вигляд дизайнера, до якого він приходить?

- Спочатку, перші 3-4 роки, йде союз: як виглядає дизайнер, як виглядає клієнт. Дизайнер, якщо він розуміє якість, не одягнеться погано.

- Чи повинна самодостатня людина читати те, що пишуть про сезонну моду?

- Я обслуговую і обожнюю самодостатніх людей. Вони мене вчать, вони мене створюють, вони мене виховують.

- Ваше запитання?

- Якби була можливість прожити життя заново, як би ви його прожили?

- Так само.

Вельми дякую, Ганно.

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Loading...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>