Тонкощі мільярдного контракту "Укрзалізниці" з General Electric

Американська корпорація General Electric починає співпрацю з "Укрзалізницею". Сьогодні відбулося офіційне підписання угоди, яка передбачає модернізацію локомотивного парку, а вже восени можна буде чекати поставку нових вантажних локомотивів. У General Electric назвали угоду найбільшою за їх історію роботи в нашій країні

www.getransportation.com

Що передбачає контракт?

Було підписано рамкову угоду між "Укрзалізницею" і GE щодо 15-річного партнерства оновлення та модернізації тягового рухомого складу. Сума контракту - 1 млрд дол.

Він передбачає поставку 30 вантажних дизельних локомотивів GE TE33AC для українських залізниць. Крім того, угода включає модернізацію до 75 локомотивів, поставку до 225 нових локомотивів GE серії Evolution до 2034 року та їх довгострокове технічне обслуговування.

Де буде розміщено виробництво і які терміни поставок?

Виробництво локомотивів буде в США і стартує на початку 2018 року. Перші поставки заплановані в кінці 2018 року і першого кварталу 2019 року.

Прем'єр-міністр Володимир Гройсман раніше заявляв, що вже у вересні наступного року "Укрзалізниця" отримає перші локомотиви. Мова йде про 30 вантажних дизельних локомотивів GE TE33AC, які будуть містити українські запчастини.

Як повідомили в General Electric, певна робота буде локалізована і в Україні для сприяння створенню робочих місць та економічного розвитку країни. Угода передбачає, що надалі рівень локалізації буде доведено до 40%.

В "Укрзалізниці" кажуть, що наші підприємства, які будуть залучені в кооперацію і сертифіковані GE, зможуть стати постачальником товарів і послуг для GE та інших виробників при реалізації аналогічних проектів в інших країнах.

Які саме тепловози чекає Україна?

Мова йде про локомотиви ТЕ33АС серії Evolution. В "Укрзалізниці" пояснюють, що це вантажні тепловози нового покоління з асинхронними тяговими електродвигунами потужністю 3356 кВт.

aolkz.kz

Конструкційна швидкість – 120 км/год. Вони адаптовані до кліматичних умов простору 1520, тобто території з єдиною шириною колії 1520 мм, екологічні, надійні, економічні в обслуговуванні і комфортні для локомотивних бригад. У них шкідливі викиди знижені більш ніж на 40% порівняно з радянськими 2ТЕ10 та 2ТЕ116.

Вони обладнані сучасними системами безпеки руху та радіозв'язку, системою автоматичного виявлення пожежі та пожежогасіння. Кабіна тепловоза оснащена системою клімат-контролю; є холодильник, піч і ергономічний санвузол.

За даними ЗМІ, вартість локомотивів — близько 4-4,5 млн доларів кожен.

Влітку 2016 року General Electric передала для тестування "Укрзалізниці" вантажний тепловоз серії ТЕ33А. Як відомо, дані тепловози виробляє локомотивний завод в Астані.

Видання "ЛІГАБізнесІнформ" пише, що спочатку передбачалось, що GE поставить в Україну тепловози з казахстанського заводу, однак 50% акцій ЛКЗ належать російському "Трансмашхолдингу", який знаходиться під українськими санкціями. У зв'язку з цим, за неофіційними даними, локомотиви для України будуть проведені американським заводом в місті Ері, штат Пенсільванія.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>