banner banner banner banner

Симптоми 500 потерпілих під час атаки по сирійській Думі свідчать про хімічне отруєння, – ВООЗ

Раніше повідомлялося, що внаслідок можливої хіматаки загинуло щонайменше 70 осіб

Архівне фото Открытый источник

Симптоми 500 пацієнтів, госпіталізованих після бомбардування в сирійському місті Дума, вказують на отруєння хімічною речовиною. Про це йдеться в повідомленні на сайті Всесвітньої організації охорони здоров'я.

"Згідно з повідомленнями партнерів по кластеру охорони здоров'я, під час обстрілу Думи в суботу 7 квітня близько 500 пацієнтів було доправлено до медичних установ з ознаками і симптомами, характерними для отруєння токсичними хімічними речовини. Зокрема, спостерігалися ознаки сильного подразнення слизових оболонок, порушення дихання та центральної нервової системи осіб, які зазнали впливу", – йдеться в повідомленні.

Нагадаємо, 7 квітня внаслідок хімічної атаки в сирійському місті Дума загинуло щонайменше 70 осіб, сотні перебувають у медичних центрах. Низка країн поклала відповідальність на Росію та Іран.

За інформацією гуманітарних організацій, у ніч на 7 квітня вертоліт скинув бочкову бомбу з хімікатами над містом Дума, який вважають останнім осередком опору джихадистів і повстанців у регіоні. Представники ООН повідомляють про 49 жертв, гуманітарна організація "Білі каски" - про 42 загиблих. Більшість постраждалих мирних жителів - жінки і діти.

Європейська організація з безпеки повітряної навігації ("Євроконтроль") попередила авіакомпанії про ризик можливих авіаційних і ракетних ударів по Сирії.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>