Dragon Capital придбав "Радіо-Ера", керівником проекту стане Валерій Калниш

Колишні власники медіа назвали продаж вимушеним

112.ua

Компанія Dragon Capital придбала ТРК "Радіо-Ера", передає "НВ".

У компанія вже є суспільно-політичний журнал "Новое время" та інформаційний інтернет-портал.

Курирувати всі медіа в портфелі Dragon Capital продовжить Віталій Сич, головний редактор журналу та сайту Новое Время, який до цього протягом 10 років очолював журнал "Кореспондент".

Новини за темою: У центрі Києва викрали дівчину-журналістку, - ЗМІ

Керівником проекту Радіо-Ера FM стане Валерій Калниш, який раніше очолював газету "Коммерсантъ", радіо "Вести", а також інтернет-портал "РБК-Україна".

"Не втручаючись у редакційну політику своїх медіа, інвестори Dragon Capital впевнені, що радіостанція буде демонструвати високі журналістські стандарти", - йдеться в повідомленні.

"Ми раді, що медіа-портфель компанії поповнився найстарішою розмовною радіостанцією країни з багатою історією, і поки не плануємо революційних змін на радіостанції", - заявив Томаш Фіала, генеральний директор Dragon Capital.

Новини за темою: Суд дозволив ГПУ провести огляд будівлі "1+1 Media" в Києві у справі про розкрадання коштів "ПриватБанку"

Найближчим часом новий власник станції планує збільшити інвестиції в технічне оснащення Радіо-Ера FM.

Водночас екс-власники ТРК "Радіо-Ера" заявляють про вимушений продаж компанії через тиск влади. Про це йдеться в заяві на сайті ТРК.

Новини за темою: Нацрада з ТБ не продовжила ліцензію "Радіо Вєсті" у Києві

"Усі ми бачимо, що влада продовжує системний наступ на свободу слова, що виражається в постійних погрозах журналістам, необґрунтованих перевірках, арешті журналіста Коцаби, закритті радіо "Вести", довгих причіпках та інсинуаціях навколо телеканалів "112 Україна" і NewsOne, обшуках на "1+1", підпалі "Інтера", тиску на телеканал Zik та його власників, переслідуванні сайту "Страна.uа", забороні соціальних мереж", - сказано в заяві.

Колишні власники зазначають, що їхню компанію спіткала та сама доля.

Новини за темою: Нацрада з ТБ просить СБУ перевірити той факт, що екс-міністр Клименко є бенефіціаром "Радіо Вести"

"Процес тиску на нас отримав несподівану розв'язку - продаж пакету акцій саме інвестору з американським корінням, який, з точки зору міжнародної юридичної та політичної практики, зможе забезпечити захист права на незалежну професійну журналістику. Остаточне рішення було прийняте лише тоді, коли ми повністю впевнилися в тому, що нові власники збережуть основні цінності та принципи нашого ЗМІ", - сказано в заяві ТРК "Радіо-Ера".

Як повідомлялося, суд заарештував офіс "1+1" у справі про розкрадання коштів "ПриватБанку".

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>