Бувайте, пільги, і привіт, штрафи: Чого чекати власникам "євроблях" після 22 лютого

Що робити, куди звертатися, які ризики, як жити далі й інші питання (з відповідями на них) щодо закінчення пільгового періоду розмитнення автомобілів з іноземними номерами. Давайте розбиратися

З відкритих джерел

Кабінет міністрів вирішив не продовжувати пільговий період розмитнення автомобілів з іноземними номерами.

На брифінгу 20 лютого заступник міністра фінансів Сергій Верланов підкреслив, що "уряд, президент і профільний комітет залишилися на тій позиції, яка була зафіксована в законі".

У зв'язку з цим рішенням з 20 по 22 лютого митні пости в Києві почали працювати до півночі (тобто на дві години довше, ніж завжди). Такий порядок роботи був встановлений аж до часу закінчення пільгового періоду – опівночі 23 лютого.

Підсумки "знижкового" періоду, коли, нагадаємо, власник "євробляхи" платив лише 50% акцизу, вже озвучені.

Що в підсумку вийшло?

За період з 25 листопада 2018 року по 19 лютого 2019 року в Україні розмитнили майже 124 тис. авто на єврономерах зі сплатою половини акцизного податку.

У Мінфіні уточнили, що загальна сума надходжень до бюджету під час "знижок" становила 7 мільярдів 672 мільйони гривень.

Із загальних надходжень 700 млн грн - це мито, 2,3 млрд грн - ПДВ, 3,8 млрд грн - акцизний податок і 900 млн грн – штрафи за звільнення від адміністративної відповідальності за порушення митних режимів.

Що далі?

Ключові дати із закону щодо "євроблях": 22 лютого - кінець пільгового періоду, з 23 лютого по 23 травня - загальний режим розмитнення, з 24 травня - початок штрафів.  

Тобто

До 23 лютого власники "євроблях" платять лише 50% акцизу. З 23 лютого по 23 травня сума акцизу збільшується до повноцінних ста відсотків, тобто оформити "євробляху" вже можна буде на загальному режимі.

До речі. У ДФС оприлюднили топ-5 найдорожчих "євроблях". До рейтингу увійшли Porsche 911 Turbo S, Porsche Cayenne S, Bentley Flying Spur, Mercedes-Benz G-Class, Mercedes-Benz V-Class.

Просто цифри: ціна Porsche 911 Turbo S – 83,1 тис. доларів. Сплачених за неї податків – 766,1 тис. гривень.

А потім штрафи

Перехідний період триватиме до 24 травня, це ми вже уточнили. До кінця перехідного періоду – ніяких штрафів. Після закінчення – вже зовсім інша історія (принаймні, так обіцяє офіційно влада).

Штрафи обіцяють великі. Зокрема, митниця буде штрафувати на суму до 170 тисяч гривень. Ще на суму від 8,5 тис. до 17 тис. зможе штрафувати поліція.

Якщо удар по гаманцю не допоможе – автомобіль можуть взагалі конфіскувати.

Необхідне і важливе уточнення

У ДФС обіцяють, що оброблять абсолютно всі декларації, які будуть подані до опівночі 23 лютого.

Тобто навіть якщо машину не встигнуть розмитнити до кінця пільгового періоду – її (за правилами пільгового періоду) розмитнять пізніше.

обто всі громадяни, які встигли подати декларації до 24 години і в яких не буде проблем з документами, будуть оформлені, навіть якщо ми не встигнемо їх оформити 22 лютого, то вони будуть оформлятися протягом наступних днів у відповідності до зафіксованого курсу, щоб відпрацювати абсолютно всі декларації, які будуть подані до 22 числа до 24 години", - зазначив заступник голови ДФС Віктор Кривіцький.

І ще одне нагадування

Кабінет міністрів 16 лютого прийняв рішення, що до кінця перехідного періоду (тобто до 24 травня) при розмитненні автомобіля можна пред'являти техпаспорт замість екологічного сертифіката.

Як довго триває і скільки коштує розмитнення?  

При наявності повного пакету документів – розмитнення триває від одного до трьох днів. Його проводять самостійно або за допомогою посередників. Як пишуть ЗМІ, вартість послуг посередників – від 100 до 700 доларів (залежно від послуг).

Складові процесу розмитнення – зняття з обліку в країні, звідки везуть "євробляху", сертифікація та звірка номерів, митні платежі, брокер, взяття на облік в Україні.

Ціна питання

- Купівля та оформлення документів в іншій країні (тут зазвичай підключають брокера, ціна питання – від 300 до 600 доларів).

- Станом на січень 2019 року автомобіль, який ви купуєте, має відповідати екологічному стандарту як мінімум "Євро-2".

- Митне оформлення (оплата авансових митних платежів у гривнях). Вартість встановлює митниця за місцем реєстрації водія.

- Отримання сертифікату відповідності (ціна – близько 1400 гривень).

- Автомобіль під час митного оформлення повинен заїхати в зону митного контролю (в'їзд – 250 гривень).

Якщо не встигли оформити все за один день – за кожний наступний сплачується по 90 гривень.

Якщо автомобіль перебував на території України з порушенням митних правил – то платиться "добровільний внесок" у розмірі 8500 гривень.

Для взяття авто на облік в сервісному центрі МВС потрібен сертифікат, який підтверджує відповідність українським стандартам. Приблизна вартість – 3000 гривень.

Також сплачується податок у Пенсійний фонд. Розмір залежить від ціни автомобіля:

до 290 730 грн – 3% від вартості;

290 731 – 510 980 грн – 4% від вартості;

більше 510 980 грн – 5% від вартості.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>