Запропонована Міністерством інфраструктури уніфікація тарифів на порожні вагони не вирішить проблем з перевезеннями залізницею, - ЗМІ

Таку думку висловив виконавчий директор асоціації "Укрцемент" Роман Скільський, виступаючи на нараді в Державній регуляторній службі України, передає кореспондент Мінпрому

Він зазначив, що для цементної галузі є дві ключові проблеми з перевезеннями вантажів залізницею. 

"Перша проблема - це наявність і стан вагонів. Основними вагонами для нас є цементовози, які на 98% зношені, й у планах "Укрзалізниці" будівництва цементовозів немає. І друга ключова проблема – збільшення терміну обертання вагонів, який зараз перевищує 12 діб. Уніфікація тарифів на перевезення порожніх вагонів не вирішить жодної з цих проблем", - підкреслив Скільський. 

За підрахунками асоціації "Укрцемент", уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до подорожчання вартості перевезень для цементної галузі на 28% при перевезенні на короткі дистанції і на 32% - на довгі за умови використання вагонів "Укрзалізниці". За умови використання вагонів приватного парку зростання витрат складе 47% і 52% відповідно. 

"Це, з нашого погляду, призведе до спроб перейти на автомобільний транспорт на коротких відстанях, а на довгих відстанях виробники цементу просто перестануть працювати, оскільки у нас регіоналізація цементного бізнесу досить висока. Цементні заводи є майже в усіх регіонах України, і це призведе до зменшення конкуренції і, відповідно, до зростання цін", - підкреслив Р. Скільський. 

Поряд з тим виконавчий директор "Укрцементу" запропонував свій варіант вирішення проблем з перевезеннями на залізниці. 

"Ми припускаємо, що, можливо, є сенс залучати приватну тягу до перевезень залізницею. Інша проблема - ремонт вагонів, який збільшує термін їх експлуатації. Ми розуміємо, що в УЗ немає можливості забезпечити цементну галузь достатньою кількістю цементовозів, і ми готові за свій рахунок ремонтувати вагони на умовах довгострокової оренди із заліком інвестицій у такий ремонт у вартість оренди", - сказав він. 

Як повідомлялося, раніше керівники профільних промислових асоціацій звернулися до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана з проханням дати відповідні доручення Міністерству інфраструктури та "Укрзалізниці" щодо відкликання та скасування проекту наказу міністерства "Про внесення змін до коефіцієнтів, які використовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів". 

На їхню думку, запропонована уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до збільшення витрат вантажовласників у грошовому вимірі на 5,3 млрд грн на рік.

Джерело: 112.ua
Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>