banner banner banner

Wal-Mart Stores подала до суду на українського ритейлера Fozzy Group за використання бренду

Бренд Wal-Mart Stores коштує 36 млрд дол.

images.businessweek.com
Найбільший американський ритейлер Wal-Mart Stores подав до суду на українського ритейлера Fozzy Group (мережі "Сільпо", "Фора", Fozzy Cash&Carry, ringoo тощо) через використання останнім бренду Wal-Mart. Про це повідомляє "Капітал".

Перше засідання у справі призначене на 13 лютого.

Група компаній Fozzy Володимира Костельмана зареєструвала бренд Wal-Mart ще у 2004 р. на різні види товарів і послуг. Торгова марка, що дозволяє компанії рекламувати і просувати товари, оформляти вітрини, надавати послуги доставки, а також використовувати бренд послуг для барів, кафе, ресторанів тощо.

Wal-Mart Stores не заявляє про плани виходу на український ринок, але оберігає свій бренд вартістю 36 млрд дол. Він входить у ТОП-100 найдорожчих брендів світу.

Партнер міжнародної юридичної групи AstapovLawyers Наталія Мещерякова вважає, що Wal-Mart Stores може перемогти у суді, якщо вкаже на те, що Fozzy не використовувала бренд більше трьох років. Це дозволяє вимагати скасування його реєстрації.

У той же час керуючий партнер юридичної компанії "Юскутум" Артем Афян стверджує, що Fozzy може аргументувати у суді свою позицію відсутністю Wal-Mart на українському ринку, а американська компанія - захистом міжнародного іміджу. Кожна сторона може здобути перемогу.

Джерело: Капитал
Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>