"Укрзалізниця" вимагає від своїх клієнтів-промисловців платити більше при постійному погіршенні якості послуг, - ЗМІ

Багато з тих пасажирів, хто сьогодні критикує "Укрзалізницю" за брудну білизну або запах у вагонах, навіть уявити собі не можуть, що порівняно з промисловими вантажовідправниками їх можна вважати справжніми щасливчиками. Тому що на ринку вантажних перевезень цілком буденними вважаються такі явища, як тижневі затримки, вагони без підлоги і дверей, або необхідність заплатити винагороду за можливість надіслати свій вантаж. Про це повідомляє видання "Апостроф" в матеріалі "Тарифи на шкоду: як "Укрзалізниця" сама собі риє яму". 

Так, згідно з дослідженням, опублікованим на початку 2019 року Українським інститутом майбутнього (UIF), на сьогоднішній день кількість вантажних вагонів в Україні, які перевищили термін експлуатації, досягла критичної позначки. І при збереженні поточних тенденцій ситуація ще погіршиться – дефіцит таких вагонів у найближчі роки зросте катастрофічним чином, ідеться в матеріалі.

Крім того, кількість залізничних шляхів "Укрзалізниці", які потребують ремонту та модернізації у 2018 році, становила близько 40%. При цьому план ремонтних та відновлювальних робіт виконувався лише наполовину. При збереженні цієї тенденції до 2025 році ремонту будуть вимагати 70% колій, що значно погіршить і без того невисоку якість перевезень та їх швидкість.

Також видання зазначає, що вартість вантажних перевезень в Україні зростає щорічно.

"Якщо проаналізувати дані Укрстату, можна виявити, що найбільш значне зростання – понад 50% – збігалося за часом зі стрибками курсу долара. Однак і в "рівні" роки рівень зростання тарифів міг підвищувати більше 10% до попереднього року", - пишуть журналісти. 

Як повідомлялося раніше, "Укрзалізниця" запланувала підвищення тарифів на вантажні перевезення на 14,2%. Це викликало жорстку критику з боку промисловців, передусім аграріїв і металургів. Державна регуляторна служба не підтримала це підвищення і створила робочу експертну групу для формування об'єктивного тарифу на перевезення залізницею. Проти підвищення тарифу виступила Американська торговельна палата, за даними якої внаслідок підвищення на плечі вантажовідправників ляже додаткове навантаження в 10 мільярдів гривень.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>