banner banner banner banner

"Укрметалургпром" заявляє про загрозу зупинки ГЗК і припинення експорту ЗРС через брак вагонів

За словами Каленкова, багаторічну працю з вибудовування відносин з покупцями у Східній Європі стараннями "Укрзалізниці" може бути перекреслено

Об'єднання метпідприємств України "Укрметалургпром" (Дніпро) знову розкритикував роботу філії ПАТ "Укрзалізниця" - "Центр транспортної логістики" (таких списків), який "відверто саботує роботу гірничорудних підприємств Кривого Рогу, не забезпечуючи їх вагонами для перевезення залізорудної сировини (ЗРС). Про це йдеться в опублікованому на сайті об'єднання заяві президента "Укрметаллургпрома" Олександра Каленкова, повідомляє "Інтерфакс-Україна".

"Понад півроку пішло на те, щоб спробувати вибудувати роботу з паритетного забезпечення підприємств вантажними вагонами на середньому рівні для всієї України (зараз понад 35%), але статистика мене просто розчаровує: в поточному місяці на Півнгзк взагалі не зайшло жодного вагона, Інгзк забезпечений лише на 8% навантаження. Підприємства зривають експортні контракти", - констатується в заяві Каленкова.

За його словами, багаторічну працю з вибудовування відносин з покупцями у Східній Європі стараннями "Укрзалізниці" може бути перекреслено. При цьому він зазначив, що зберігаються проблеми з поставками ЗРС на меткомбінати прифронтового Маріуполя.

"Укрзалізниця" цинічно по ділянці з обмеженою пропускною здатністю пропускає порожні склади "УЗ" повз меткомбінатів, яким не вистачає сировини для виробництва сталі на експорт. А адже в теж час, за наявною інформацією, окрема група приватних підприємств, як і раніше забезпечена парком "УЗ" на 90-100% (на їх перевезеннях задіяно близько 1/3 парку УЗ). Незважаючи на постійні обіцянки керівника таких списків вирівняти ситуацію, ніякого прогресу немає. Навіщо гірники і металурги сплачують тариф, частина якого використовується для закупівлі і утримання вагонів УЗ, якщо ці вагони їм банально не дають під навантаження?", - відзначає глава "Укрметаллургпрома".

Каленков додає, що про зловживання в питанні розподілу вагонів "Укрзализныцяи" промисловці говорять давно, але тема ігнорується, а лінійні керівники таких списків і "УЗ" бажають додаткової матеріальної мотивації.

"Критична ситуація, яка склалася на сьогоднішній день, вже не може залишатися без уваги, і це питання потрібно піднімати на рівень керівництва УЗ, Кабінету міністрів та відповідних компетентних органів, оскільки на кону стоїть не тільки репутація вітчизняного виробника на міжнародних ринках, але і зриви експортних контрактів, і відповідно, недоотримана країною валютна виручка", - підкреслюється в заяві.

Глава "Укрметаллургпрома" закликав керівництво "Укрзалізниці" в найближчі дні вирішити проблему дискримінації криворізьких Гзк у питанні забезпечення навантаження піввагонами парку "Укрзалізниці".

"Ми не вимагаємо преференцій, ми лише хочемо встановлення чесних і рівних умов для всіх вантажовідправників, тобто забезпечення підприємств ГМК парком піввагонів "Укрзалізниці" на рівні ринкової частки таких списків, яка зараз становить трохи більше 35%. І для виконання цього завдання зовсім не потрібна хитро-мудра система розподілу вагонів, яку нам ось вже скоро як рік обіцяють, досить просто налагодити процес розподілу вагонів УЗ між дирекціями пропорційно їх навантаження на мережі УЗ", - резюмує Каленков.

Джерело: Интерфакс-Украина

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>