У китайських медіа засумнівалися в угоді з "Антоновим", - ЗМІ

Журналісти розслідували діяльність компанії, яка купила права на виробництво "Мрії"

Низка китайських ЗМІ, в тому числі впливове джерело http://toutiao.com/, засумнівалися в перспективності проведення угоди між українським ДП "Антонов" і китайською компанією Aerospace Industry Corporation of China (AICC), пишуть "Подробиці".

Нагадаємо, 30 серпня стало відомо, що підприємство Aerospace Industry Corporation of China планує налагодити виробництво найбільшого у світі транспортного літака Ан-225 "Мрія". Зазначалося, що нібито договір між українським та китайським підприємствами передбачає використання креслень і специфікацій літака і що китайській компанії переходить право власності на літак Ан-225.

Проте журналісти китайського видання toutiao провели розслідування і з'ясували, що вищевказана компанія AICC не в змозі виробляти літаки такого рівня, а за документами більше схожа на фіктивну фірму, ніж на масштабне підприємство.

Як повідомляють китайські медіа, з'ясувалося, що Aerospace Industry Corporation of China зареєстрована в Гонконзі тільки в 2012 році, хоча на офіційному сайті компанії заявлено, що рік реєстрації 2010; також журналісти з'ясували, що офіційно статутний капітал компанії становить лише 10 000 гонконзьких доларів, а не 500 млн гонконзьких доларів, заявлених на сайті.

В той же час єдиним акціонером компанії є громадянин Китаю Чжан Цяохуей, його прізвище фігурує в кількох інших сумнівних підприємствах авіаційної галузі, зареєстрованих на одну і ту ж адресу в Пекіні. Головою Aerospace Industry Corporation of China є громадянин Китаю Чжан Йоушен, який раніше також працював на підприємствах, де засновником був Чжан Цяохуей. За всіма вказаними контактами журналісти так і не змогли зв'язатися з ким-небудь з представників підприємств, засновником яких є Чжан Цяохуей.

Крім того, китайське ЗМІ зазначає фактичну відсутність фокусування компанії на виробництві літаків. До угоди з "Антоновим" Aerospace Industry Corporation of China не займалася конструюванням, а лише, як заявлено на сайті компанії, імпортувала і поставляла обладнання для аеропортів.

Крім того, як відзначають китайські ЗМІ, військові інженери і авіаексперти Китаю стурбовані відсутністю у компанії необхідної інфраструктури для заявленого виробництва літаків рівня "Мрія". На їхню думку, підприємства AICC у зазначених містах Лучжоу і Гуйган малоймовірно здатні виконати замовлення, так як для цього немає відповідних потужностей, а розташування міст не тільки не підходить для випробувань літаків, але і незручне для постачання великогабаритних деталей.

Китайські журналісти також акцентують увагу і на тому, що раніше інформація про Aerospace Industry Corporation of China практично не з'являлася в медіа і тільки за три місяці до оголошеної угоди компанія розгорнула активну діяльність в інформаційному просторі.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>