Технічні проблеми ПриватБанку ліквідовано

Проблему знайшли, виправили й полагодили

З відкритих джерел

Станом на 23:40 п'ятниці 13 вересня, технічні проблеми, через які відбулися збої в обслуговуванні клієнтів ПриватБанку, ліквідовано. Про це в Facebook повідомила представниця прес-служби банку Інна Музичук. 

"23.40. Стабільну роботу процесінгу повністю відновлено. Просимо вибачити за затримку, ми намагалися зробити усе, що в наших силах, дякуємо за розуміння", - написала Музичук.

Вона додала, що проблему знайшли, виправили й полагодили. Музичук зазначила, що це була дійсно форс-мажорна ситуація, але "вже все під контролем". 

Нагадуємо, що в роботі терміналів "ПриватБанку" в супермаркетах та рітейл-мережах, а також додатку "Приват24" ввечері 13 вересня стався масштабний збій.

Новини за темою: Голову правління і фіндиректора "Приватбанку" підозрюють у розтраті чужого майна у великих розмірах

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>