Ситуація з поставками сировини на меткомбінати Маріуполя стрімко погіршується, - директор ММК

Середній пропуск вантажних поїздів по перегону Комиш-Зоря – Волноваха в бік Маріуполя за 10 днів серпня склав близько 13 вантажних поїздів на добу при мінімально необхідних 22

Ситуація з поставками сировини на маріупольські меткомбінати залізничним транспортом стрімко погіршується. Про це написав генеральний директор ММК ім. Ілліча Юрій Зінченко на своїй сторінці в соцмережі Facebook.

Він повідомив, що середній пропуск вантажних поїздів по перегону Комиш-Зоря – Волноваха в бік Маріуполя за 10 днів серпня склав близько 13 вантажних потягів на добу при мінімально необхідних 22 і давно обіцяних "Укрзалізницею" 16.

Через це чисте недовиробництво чавуну (з урахуванням того, що понад 4 потяги відвантажуються з використанням морського транспорту зі значним подорожчанням) становить 60 тис. тонн/місяць. "При збереженні поточної тенденції до кінця року комбінати в Маріуполі недовироблятимуть 350 тис. тонн металопродукції (мінус 120 млн дол)", – пише Зінченко.

"А це означає – менше доходів, відсутність ресурсів для підвищення зарплат співробітникам, менше відрахувань до бюджету Маріуполя і всієї країни. А в цей час Інтернет рясніє повідомленнями про медіа-холдинг і новий сайт "Укрзалізниці", впровадження SAP і навіть про розширення інфраструктури в Ірані. Пропоную спочатку поліпшити ситуацію з інфраструктурою залізниці у нас в Україні. Не так амбітно, але дуже потрібно", – підкреслив топ-менеджер.

Крім того, Юрій Зінченко зазначив кричущий факт безгосподарності з боку "Укрзалізниці". "... Укрзалізниця сьогодні вночі, "напряму" виконуючи завдання Кабінету Міністрів з вивезення енергетичного вугілля, пропустила 64 вагони порожняка через Комиш-Зорю на станцію Південнодонбаська! Хоча в цьому поїзді могла бути сировина для маріупольських меткомбінатів, які буквально "задихаються" без руди. А Південнодонбаську забезпечити порожняком після вивантаження сировини в Маріуполі..... Яскравий приклад того, як бездумне виконання може знецінити найсвітлішу мету!".

Нагадаємо, раніше глава "Укрметаллургпрома" Олександр Каленков заявив, що Україна може недоотримати 1,8 млрд дол. валютної виручки через "Укрзалізницю".

"Ми оцінюємо, що через вузькі місця у перевезеннях по УЗ за підсумками року буде недовироблено близько 5 млн т сталі, недоотримана валютна виручка складе близько 1,8 млрд дол., що співвідноситься з траншами від міжнародних донорів, але тільки транші - це гроші в борг і навантаження на бюджет, а експорт - це доходи країни і робочі місця", - заявив глава "Укрметаллургпрома" Олександр Каленков.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів