banner banner banner banner

Роботи завершального циклу з будівництва Бескидського тунелю планують завершити до кінця травня

Повністю будівництво планується закінчити у ІI кварталі 2018 року

Фото з відкритих джерел

Роботи завершального циклу з будівництва Бескидського тунелю у Карпатах планується закінчити до кінця травня 2017 року. Про це повідомляє прес-служба "Укрзалізниці".

Залишається завершити влаштування земляного полотна на підходах до нового тунелю, укладання колії на підходах та в тунелі, монтаж мереж енергозабезпечення освітлення, СЦБ та зв’язку, системи контролю.

Окрім того, будівельники продовжують облаштування тунелю нішами та камерами. За нормативами в тунелі через кожні 30 метрів у шаховому порядку будуть розміщені ніші й кожні 150 метрів – камери.

Як повідомлялося, 28 жовтня були закінчені роботи з проходки нового двоколійного Бескидського тунелю.

Проходка виконувалася з одного порталу у два етапи: спочатку здійснювалася проходка верхнього уступу (калоти) на всю довжину тунелю, а потім проходка нижнього уступу. Всього залізничні будівельники пройшли 1764,25 м.

Тунель планується обладнати сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки й системою антикорозійного захисту.

Роботи з будівництва Бескидського тунелю планується закінчити в ІI кварталі 2018 року

В "Укрзалізниці" зазначають, що реалізація цього проекту дасть можливість збільшити пропускну здатність п’ятого європейського транспортного коридору (Італія — Словенія — Угорщина — Словакія — Україна).

Бескидський тунель будується на гірському перевалі в Карпатах, на перегоні Бескид – Скотарське. Роботи з будівництва нового Бескидського тунелю розпочато 29 жовтня 2013 року.

Довжина тунелю становитиме 1,765 км, ширина – 10,5 м, висота – 8,5 м. Інженерна споруда пролягатиме на глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта. Новий тунель будується на відстані 30 метрів від існуючого.

Бескидський тунель довжиною 1747 м було збудовано у 1881 році. Тривалий час він перебував в аварійному стані. Швидкість руху поїздів обмежувалася 15 км/год.

У травні 2014 року Європейський інвестиційний банк виділив Україні позику в розмірі 55 млн євро для будівництва нового Бескидського залізничного тунелю. Роботи розпочались 29 жовтня 2013 року, їх планується завершити у IV кварталі 2017 року.

Новий тунель довжиною 1822 м матиме дві колії. Його пропускна здатність збільшиться до 100 поїздів на добу. Потяги рухатимуться в тунелі зі швидкістю до 60 км/год.

Тунель має велике стратегічне значення для України. 60% перевезень через західний кордон України іде саме через нього. 

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>