banner banner banner banner

Проект "Велике будівництво" себе повністю виправдав, що викликає заздрість і злобу, - НАДУ

Открытый источник

Проект "Велике будівництво" повністю себе виправдав, а його критика з боку екс-міністра фінансів Ігоря Уманського будується на фейках і маніпуляціях. Про це заявив президент Національної асоціації дорожників України (НАДУ) Микола Березовський, повідомляють "Українські Новини". За його словами, Україна ніколи не стояла перед вибором – дороги або медицина.

"Жодного разу з боку керівництва МОЗ не звучало заяв, нібито їм не вистачає коштів на боротьбу з епідемією. Нас усіх запевняли, що "ковідна" програма профінансована повністю. У "ковідному" фонді як і раніше два десятки мільярдів гривень. Дорожники, до речі, як можуть, допомагають там, де чиновники недопрацювали - найбільші дорожні компанії, члени НАДУ, закупили і безоплатно поставили в лікарні обладнання на десятки мільйонів гривень", - зазначив Березовський.

За словами президента НАДУ, "Укравтодор" повністю впорався з анонсованими навесні планами.

"Планувалося, що 2 тисячі кілометрів зроблять місцева влада, а 4 тисячі "Укравтодор". І Олександр Кубраков, віддамо належне його енергії, ентузіазму і цілеспрямованості, завдання президента виконав. По ряду об'єктів підвели зарубіжні підрядники. Сподіваємося, що в наступному сезоні керівництво "Укравтодору" зробить висновки – і ми припинимо довіряти реалізацію великих і важливих контрактів компаніям, які не працювали в Україні, не мають тут ні матеріально-технічної бази, ні фахівців", - вважає глава дорожньої асоціації.

Березовський запевняє, що заяви Ігоря Уманського про завищені ціни спростовуються фактами. За один і той же обсяг виконаної роботи "Укравтодор" в середньому платить підрядникам на 20% менше, ніж ЄБРР або Світовий Банк, які також фінансують частину проектів в Україні.

"У когось є сумніви в тому, що ЄБРР і Світовий банк дуже ретельно і об'єктивно перевіряють, чи не завищує підрядник вартість робіт і матеріалів? Нас намагаються переконати в тому, що "раніше" ремонт кілометра дороги в середньому обходився дешевше. Знову маніпулювання. Сьогодні виконуються роботи з повним посиленням конструктиву (заміною основи), оснащенням дороги відповідно до всіх сучасних вимог безпеки. Фактично робиться Капітальний ремонт, а не косметична Заміна шарів асфальтобетону, як у колишні роки", - повідомив Березовський.

На думку глави НАДУ, на українському ринку працює набагато більше компаній, ніж в європейських країнах.

"Є і великі компанії, а як без них? Як побудувати такий грандіозний об'єкт, як нова траса Н-31 Дніпро-Решетилівка силами маленьких компаній? Там тільки на одній ділянці працює понад 300 одиниць різної техніки", - зазначає Березовський.

У НАДУ впевнені, що проект "Велике будівництво" дав позитивні результати. Україна вперше не віддає, а повертає з-за кордону своїх фахівців, відроджується профільна освіта. Завдяки дорожньому будівництву цього року значно зросли обсяги у хімічної промисловості, транспортників, машинобудівників, металургів. До 50% інвестицій в інфраструктуру повертаються в бюджет у вигляді різних податків і зборів.

"Вперше країні вдалося реалізувати настільки масштабну програму дорожнього будівництва. І саме цей факт сьогодні у багатьох викликає заздрість і неприкриту злобу", - резюмував Березовський.

Позаштатний радник керівника офісу президента Андрія Єрмака Ігор Уманський 12 листопада написав заяву на звільнення з посади. Про це він повідомив на своїй сторінці в Facebook.

Нагадаємо, екс-міністр фінансів Ігор Уманський нещодавно заявив про відхід з посади позаштатного радника глави ОП, оскільки не згоден з введенням карантину вихідного дня. Він також розкритикував програму "Великого будівництва", яка, на його думку, не створює точок економічного зростання.

Джерело: 112.ua
Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>