banner banner banner banner

Потрібна більш стрімка динаміка в забезпеченні напіввагонами підприємств ГМК, - Каленков

Президент "Укрметаллургпрома" також повідомив, що не покладає надій на обіцяне керівництвом УЗ впровадження автоматичної системи розподілу напіввагонів

radiosvoboda.org

Потрібна більш стрімка динаміка в забезпеченні "Укразалізниці" напіввагонами підприємств ГМК, оскільки сьогоднішні показники ще дуже далекі від ринкової частки. Про це повідомив президент "Укрметаллургпрома" Олександр Каленков, передає Обозреватель.

"Хотілося б спостерігати більш стрімку динаміку в забезпеченні напіввагонами підприємств ГМК, адже показники, які ми маємо на сьогодні, ще дуже далекі від ринкової частки ЦТЛ", - зазначив він у статті на сайті "Укрметаллургпрома".

Президент "Укрметаллургпрома" констатував, що починаючи з другої половини серпня "Укрзалізниця" робить спроби йти по шляху рівного забезпечення підприємств напіввагонами, однак диференційований підхід у цьому питанні все ще залишається.

"У другій декаді вересня забезпечення підприємств ГМК вагонами ЦТЛ залишилося на колишньому рівні і склало все ті ж 26%, ряд підприємств ГМК також забезпечується за залишковим принципом (менше 10%), а заповзятливі приватні компанії відвантажують 100% своїх вантажів у вагонах держпарку", - підкреслив Каленков.

Президент "Укрметаллургпрома" також повідомив, що не покладає надій на обіцяне керівництвом УЗ впровадження автоматичної системи розподілу піввагонів.

"Як я вже повідомляв раніше, автоматичний розподіл парку зерновозів викликає цілий ряд нарікань і негативних відгуків з боку представників АПК. Виникає питання, чому менеджмент УЗ не хоче нас чути і просто забезпечити рівномірне надання напіввагонів окремим вантажовідправникам України на рівні 35% від їх середнього фактичного навантаження. Не обов'язково застосовувати сумнівні автоматизовані програми та програмне забезпечення, які тільки закамуфлюють вплив людського фактору і, відповідно, зловживання у розподілі вагонів", - зазначив він.

"Закликаю Євгена Кравцова згадати про доручення прем'єр-міністра Володимира Гройсмана та забезпечити рівномірний рівень надання держпарку всім вантажовідправникам, в тому числі на адресу підприємств ГМК. Наша пропозиція залишається незмінною – забезпечення всіх вантажовідправників має бути на рівні частки таких ЦТЛ на ринку напіввагонів, а це становить 35-40%", - додав Каленков.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>