banner banner banner

Подорожчання логістики спричинене безкарністю та безвідповідальністю "Укрзалізниці", - голова Федерації роботодавців ПЕК України

Він піддав різкій критиці доводи представника УЗ про те, що підставою і причиною для ініціювання змін об'єднання класів тарифів є постійні конфлікти з клієнтами, пов'язані з адмініструванням в документах.

За причиною зростання витрат вантажовідправників є пануюча на "Укрзалізниці" безкарність і безвідповідальність, а також відсутність контролю за обґрунтованістю вантажних залізничних тарифів. Про це заявив голова Федерації роботодавців паливно-енергетичного комплексу України Руслан Богданов, виступаючи на нараді в Державної регуляторної службі, повідомляє "Мінпром".

Він піддав різкій критиці доводи представника "Укрзалізниці" про те, що підставою і причиною для ініціювання змін об'єднання класів тарифів є постійні  конфлікти з клієнтами, пов'язані з адмініструванням в документах.

"Друге - це справді ріже слух. Коли представник "Укрзалізниці" говорить, що ми залишаємося в балансі, змінюючи тарифи для класів, проводячи об'єднання уніфікацію, підвищуючи для одних і знижуючи для інших. Але при цьому загальні доходи залишаються в базі. Ви мене вибачте, коли мова йде про збільшення тарифів для 92% споживачів, а для 8% зменшення, мені незрозуміло, про яке збереження бази ми говоримо. Це просто примітивна маніпуляція", - сказав він.

Голова федерації звернув увагу на те, що проект наказу Міністерства інфраструктури "Про внесення змін до коефіцієнтів, які використовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів" передбачає зростання тарифів для самих масових вантажів 1-го класу в два рази.

"При цьому ми вже мали індексацію тарифів на 15% з листопада місяця, збільшення в 2,5 рази з лютого місяця 2018 року вартості напіввагонів з 200 грн до 542 грн в добу. І ще на 10% в липні, до 600 грн на добу", - зазначив Богданов.Разом з тим він підкреслив, що збільшення витрат вантажовласників не призвело до зміни ситуації на залізниці. "У нас тільки погіршилася ситуація з дефіцитом локомотивів, який досягає 100 одиниць, що призвело в травні-липні до недообеспечению потреби низки ТЕЦ вугіллям. Почастішали випадки кидання вагонів у дорозі та прострочення термінів доставки вантажів. За офіційними даними УЗ середній оборот вагона збільшився з 9,3 доби до 10,2 доби. При таких показниках потреба в напіввагонах збільшується на 7 тис. одиниць робочого парку. При цьому заходи щодо поліпшення оборотності мінімальні, а втрати через збільшення обороту просто перекладаються на вантажовідправника", - заявив Богданов.

"Зараз йде методична маніпуляція вмістом цих тарифів, яка веде до того, що вартість перевозкив кінцевому рахунку для споживача зростає", - резюмував глава Федерації роботодавців паливно-енергетичного комплексу України.

Як повідомлялося, раніше керівники профільних промислових асоціацій звернулися до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана з проханням дати відповідні доручення Міністерству інфраструктури і "Укрзалізниці" щодо відкликання та скасування проекту наказу міністерства "Про внесення змін до коефіцієнтів, які використовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів". За оцінками ДП "Укрпромзовнішекспертиза", запропонована уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до збільшення витрат вантажовласників у грошовому вимірі на 5,3 млрд грн. у рік.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>