Один з найбільших страховиків "Allianz Україна" відмовився розвивати роздрібну мережу

Серед причин відмови у компанії назвали низьку купівельну спроможність українців і обмеженість кредитного ресурсу

www.cbg.gm
Страхова компанія "Allianz Україна", що входить до німецької групи Allianz SE, відмовилася запускати власну агентську мережу у масштабах України. Таке рішення було прийняте на підставі оцінки результатів минулорічного пілотного проекту розвитку такої мережі, пише "Капітал".

Серед причин відмови у компанії назвали низьку купівельну спроможність українців і обмеженість кредитного ресурсу.

"Але більш важливим відкриттям для нас стало розуміння масштабів грошових і тимчасових інвестицій, необхідних, щоб вивести агентську мережу на точку самоокупності. У поточному макроекономічному та політичному середовищі невиправдано інвестувати в побудову такого каналу", - пояснив своє рішення генеральний директор СК "Allianz Україна" Гаррі Андреасян.

За оцінками учасників страхового ринку, йдеться про суму понад 10 млн євро і терміни виходу на самоокупність - 3 роки.

Пілотний проект побудови роздрібної мережі був запущений у минулому році відразу в трьох регіонах України - Київській, Одеській, Львівській областях. Його суть - підбір та навчання персоналу для продажу страховок СК "Allianz Україна". За рік компанія в рамках "пілота" прийняла на роботу і навчила близько 100 агентів. Але їх продажі зайняли менше 1% від усіх зборів компанії у 2013 р. В цілому ж частка роздробу в портфелі "Allianz Україна" у минулому році зросла з 4 % до 10 % (на кінець листопада).

Allianz SE - один з провідних світових гравців роздрібного страхування, тоді як "Allianz Україна", за даними рейтингу Insurance Top, за шість місяців 2013 р., навіть не входить в топ-40 роздрібних компаній. У той же час українська структура займає 11-е місце по преміях у корпоративному секторі. Тому на ринку мало кого здивувало рішення "Allianz Україна" посилити роздрібний напрямок бізнесу за рахунок регіональної мережі. Роздріб у страховому портфелі "Allianz Україна" займає 10 %.

За даними профучасників, в нашій країні всього 10-15 компаній продають страховки в регіонах за допомогою власних агентських мереж. Серед них "Оранта", "Провідна", "ІНГО Україна", "PZU Україна", УПСК. Але всі проекти, які є на ринку, - або збиткові, або являють собою гібридні моделі. Крім того, на думку експертів, будувати регіональні мережі вже занадто пізно: ніша вже зайнята - в кожному районному центрі відкриті офіси чотирьох-п'яти страховиків.

Джерело: Капитал
Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>