banner banner banner

Німеччина має намір профінансувати модернізацію 40 українських тепловозів

Це дозволить продовжити термін їх служби на 20 років

Німеччина має намір профінансувати модернізацію 40 українських тепловозів. Про це повідомляє прес-служба "Укрзалізниці".

16 листопада Дніпропетровський тепловозоремонтний завод відвідала делегація з Німеччини на чолі з державним секретарем Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Гансом-Йоагімом Фухтелем. Мета візиту стосувалася підтримки німецьким урядом програми модернізації парку магістральних локомотивів 2ТЕ116 з продовженням терміну служби, надання допомоги для відновлення транспортної інфраструктури східних регіонів України, яка значно постраждала під час бойових дій.

Фухтель зазначив, що німецька сторона зацікавлена у фінансовому, технічному, інноваційному та інших видах співробітництва з Україною, сподівається на стабільний розвиток транспортної галузі, адже результативність реформ забезпечує інтерес до них з боку європейського співтовариства.

"У рамках реалізації даного проекту планується модернізація 40 тепловозів серії 2ТЕ116, що дозволить продовжити термін їх на 20 років, забезпечити обсяги вантажних перевезень на неелектрифікованих ділянках Донецької та Придніпровської залізниць. Розглядається можливість виділення кредиту з привабливою відсотковою ставкою від німецького державного банку KfW", - йдеться в повідомленні.

"Уряд Німеччини підтримує реформування залізничної галузі України. Вважаю, що це одна з ключових реформ у країні", - зазначив Фухтель. За його словами, важливо, щоб у ході модернізації тепловозів 2ТЕ116 втілювалися інженерні рішення для зменшення викидів шкідливих речовин у навколишнє середовище.

Перший заступник міністра інфраструктури Володимир Шульмейстер поінформував німецьку делегацію про значення залізничного транспорту для економіки України. У розмові також мова йшла про масштаби руйнувань залізничної інфраструктури на Донбасі, обсяги та вартість необхідних відновлювальних робіт, діяльність Міністерства інфраструктури щодо залучення до цих робіт можливостей урядових і ділових кіл Європи.

Нагадаємо, що "Укрзалізницю" зареєстрували як публічне акціонерне товариство. Раніше міністр інфраструктури Андрій Пивоварський висловлював надію, що реформувати "Укрзалізницю" вдасться за 2-3 роки.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>