"Метінвест" збільшив капітальні інвестиції в 2,2 рази, - ЗМІ

Відзначається, що частка проектів з нарощування виробництва досягла 37%, що на 26 процентних пункту (п. п.) вище у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (11%)

Metinvest B. V. (Нідерланди), материнська компанія гірничо-металургійної групи "Метінвест", в січні-червні 2018 року збільшила капітальні інвестиції в 2,2 рази в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року – до 420 млн дол з 193 млн дол. Про це з посиланням на Інтерфакс-Україна повідомляє Цензор.нет.

Згідно з оприлюдненими консолідованим результатами фінансової діяльності за перше півріччя поточного року, на металургійний сегмент довелося 64% капінвестицій (37% у першому півріччі-2017), на гірничодобувний - 35% (61%), корпоративні витрати - 1% (2%).

Зокрема, інвестиції в ММК ім. Ілліча за шість місяців цього року склали 122 млн дол.(за шість місяців-2017 - 35 млн дол), "Азовсталь" - 76 млн дол (20 млн дол), Північний ГЗК - 51 млн дол(39 млн дол), Інгулецький ГЗК - 49 млн дол (49 млн дол), "Метінвест-Шиппінг" - 48 млн дол (1 млн дол), Центральний ГЗК - 33 млн дол (3 млн дол), United Coal - 12 млн дол(21 млн дол), інші активи - 28 млн дол (25 млн дол).

При цьому зазначається, що частка проектів з нарощування виробництва досягла 37%, що на 26 процентних пункту (п. п.) вище у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (11%).

Крім того, повідомляється, що Технологічна стратегія-2030 фокусується на підвищенні експлуатаційної безпеки та зниження екологічного навантаження. При цьому в металургійному секторі планується наростити виробництво сталі на "Азовсталі" і ММК ім. Ілліча до 11 млн тонн в рік шляхом реалізації численних проектів, включаючи капремонти доменних печей, будівництво нових машин безперервного лиття заготовок (МБЛЗ).

Планується зосередитися на низхідному потоці, щоб збільшити частку товарів з високою доданою вартістю (HVA), в основному, плоского прокату, секцій і нарощування випуску рейок, зниження витрат виробництва.

Зокрема, на "Азовсталі" триває будівництво установок вдування пиловугільного палива (ПВП) на доменних печах для зниження споживання природного газу: печі №№2, 4 вже працюють з ПУТ, будівництво установки до ДП-3 продовжується, її запуск в експлуатацію відкладений до першого кварталу 2019 року через узгодження з графіком капремонту агрегату. Капремонт ДП-3 передбачає підвищення її потужності до 1,3-1,6 млн тонн з 0,5-0,8 млн тонн на рік при зниженні собівартості продукції за рахунок скорочення споживання коксу і коксової дрібниці.

"Остаточне інвестиційне рішення було прийнято в липні 2017 року, розпочалася активна стадія будівництва. Запуск переноситься на перший квартал 2019 року через затримки з інженерними розробками і брак персоналу підрядників", - пояснюється в презентації піврічного звіту.

На ММК ім. Ілліча - будівництво МБЛЗ-4 для збільшення випуску безперервнолитих слябів на 1,5 млн тонн, до 4 млн тонн на рік. Активна фаза будівництва МБЛЗ-4 почалася у вересні 2016 року, пуск в експлуатацію очікується в четвертому кварталі 2018 року.

Також на ММК запланована реконструкція листопрокатного цеху "1700" (ЛПЦ-1700) для збільшення його продуктивності, підвищення якості сталевої поверхні і зменшення технологічних відходів. Основні інженерні розробки почалася в 3 кварталі 2017 року. Очікується, що детальна розробка і документація будуть готові у другому півріччі 2018 року, а введення в експлуатацію відбудеться в 2 кварталі 2019 року.

На ММК також ведеться реконструкція аглофабрики для зниження забруднення навколишнього середовища, зокрема, на агломашинах№№7-9 були замінені фільтри.

У гірському сегменті передбачається підвищення якості продукції, збільшення вмісту заліза та підвищення основних механічних і хімічних характеристик залізорудної сировини для входу на преміальні ринки, збереження низької собівартості випуску ЗРС.

При цьому на Північному ГЗК реалізується проект по будівництву дробарки і конвеєрної системи на Першотравневому кар'єрі, що дозволить знизити операційні та капітальні витрати на видобуток залізної руди та підтримання обсягів виробництва. Перша черга комплексу з транспортування руди був запущений в липні 2016 року, в 2019 році очікується запуск другої черги.

На Північному ГЗК також йде модернізація газоочисної установки на обпалювальної машини "Лургі-552В" для дотримання гранично допустимих концентрацій забруднюючих речовин у повітрі і поліпшення умов праці. До теперішнього часу замінено чотири з п'яти фільтрів, заміна п'ятого, як очікується, буде завершена в другому півріччі 2018 року.

На ІнГЗК ведеться будівництво дробарки і конвеєрної системи для зниження операційних та капітальних витрат на видобуток залізної руди та підтримання обсягів виробництва концентрату.

Компанія "Метінвест-Шиппінг", логістичний підрозділ групи "Метінвест", придбала 1800 відкритих залізничних вагонів для доставки сировини і відправлення готової продукції, щоб зменшити негативний ефект від нестачі рухомого складу в Україні.

"Метінвест" є вертикально інтегрованою гірничодобувною групою компаній, що управляє активами в кожній ланці виробничого ланцюжка від видобутку ЗРС і вугілля та виробництва коксу до випуску напівфабрикатів і кінцевої продукції зі сталі, трубопрокату і рулонів, а також виробництва іншої продукції з високою доданою вартістю. Група складається з видобувних і металургійних підприємств, що знаходяться в Україні, Європі і США і має мережу продажів з охопленням всіх ключових світових ринків.

Основними акціонерами "Метінвесту" є група СКМ (71,25%) і "Смарт-холдинг" (23,75%), спільно керують компанією. ТОВ "Метінвест Холдинг" - керуюча компанія групи "Метінвест".

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів