"Контейнерний Термінал "Одеса" планує збільшити вантажопотік завдяки співпраці з контейнерною лінією ONE

Відповідний контракт уже підписано

Японська контейнерна лінія "Ocean Network Express" (ONE), починаючи з квітня поточного року, відкриває сервіс в Україні через термінал ДП "Контейнерний Термінал Одеса" в Одеському порту, про це повідомив виконавчий директор з комерції, Ігор Яровенко, передає "Інтерфакс-Україна". Відповідний контракт уже підписано.

За підсумками роботи за січень-лютий 2018 року вантажообіг ДП "КТО" склав 52 499 TEU і збільшився на 16,5% порівняно з аналогічним періодом 2017 року. Зокрема, у минулому році компанія залучила нових клієнтів, таких як Yang Ming, Cosco Shipping Lines. Крім того, в даний час компанія ZIM продовжує збільшувати свій вантажопотік через ДП "КТО" за рахунок збільшення розмірів контейнеровозів з Азії.

Таким чином, незважаючи на оголошений перехід з квітня 2018 року в порт "Південний" сервісу компанії Maersk, обсяги якої становлять близько 10% всіх оброблюваних ДП "КТО" контейнерів, ДП "КТО" не втратить у вантажопотоці і наростить обсяги в 2018 році. Анастас Коккін, генеральний директор ДП "КТО" переконаний, що підприємство і Одеський порт збережуть лідерство на контейнерному ринку України: "Кожна компанія, включаючи Maersk, має право розглядати і шукати найбільш вигідні або ексклюзивні умови для своєї роботи на ринку України. При цьому ДП "КТО", як найбільший в Україні і публічний термінал, послугами якого користується найбільша кількість контейнерних ліній, надає ринкові і рівні умови роботи для всіх клієнтів, незалежно від їх розмірів і рейтингів", - заявив він.

Також генеральний директор ДП "КТО" акцентував увагу та тому факті, що збереження лідируючих позицій ДП "КТО" вдається досягати за рахунок поетапної реалізації спільного з ДП "Адміністрація морських портів України" проекту розширення терміналу на Карантинному молу, в рамках якого в 2018 році буде продовжено будівництво захисного хвилелому. Одночасна обробка двох контейнеровозів з високою продуктивністю дозволила ДП "КТО" фактично повністю уникнути простоїв суден в очікуванні постановки до причалів.

Зокрема, за 2016-2017 роки на нових причалах Карантинного молу було опрацьовано в загальній складності понад 240 тисяч TEU, тобто близько 40% всього вантажопотоку ДП "ХТО". Це істотно більше, ніж обсяги кожного з терміналів, що працюють в портах Південний і Чорноморськ за той же період. За словами Віце-президента ДП "КТО" Світлани Ярової, цей фактор став одним з ключових для підвищення комерційної привабливості на контейнерному ринку компанії та Одеського порту, який залишається ключовим портом в Україні для контейнерних вантажопотоків. Крім того, завантаження нових причалів Карантинного молу дозволила, фактично достроково щодо початкового плану і затвердженого проекту, забезпечити за 2016-2017 роки додаткові доходи ДП "АМПУ" від портових зборів у розмірі понад 7,5 млн. доларів США і також понад 1,5 млн. доларів США у вигляді плати за користування причалами.

Джерело: 112.ua

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів