Держекослужба побудувала схеми збагачення на суднах у портах, — експерт

Дії чиновників Державної екологічної служби б'ють як по іміджу, так і по бюджетах країни і приватних компаній, зазначив Каленков

Міністерства економічного розвитку і торгівлі України

Державна екологічна служба неправомірно зупиняє торгові судна в українських портах, вибудовуючи незаконні схеми збагачення. Як повідомив президент об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков, вже кілька років залишається законодавчо неврегульована робота екологічної інспекції у морських портах України, пише Obozrevatel.

За словами Каленкова, початок упорядкування системи роботи екологів було покладено з ухваленням закону "Про введення єдиного вікна", який набрав чинності у жовтні 2018 року. Закон зокрема передбачає митне оформлення документів в електронному вигляді та скасування радіологічного контролю екологами.

"Закон передбачає прийняття урядом ще кількох підзаконних актів, пов'язаних з дією екологічної служби в портах. Це порядок взаємодії Адміністрації морських портів України та Державної екологічної інспекції. А також порядок взяття проб і винесення штрафів. Зараз же екоінспекція робить все на основі своїх інструкцій, які не були затверджені законним порядком", — пояснив він.

Каленков нагадав, що Кабмін доручив опрацювати підзаконні акти до 1 грудня 2018 року, але через блокування з боку екологічної інспекції конкретних результатів не було досягнуто.

"Для того щоб ці документи були підготовлені, за ініціативою Державної регуляторної служби була створена робоча група, куди увійшли представники: АМПУ, Європейської бізнес-асоціації, Американської торгової палати, вантажноперевізні компанії, Міністерство інфраструктури, а також запрошені представники Державної екологічної інспекції та Міністерство екології та природи. Хоча останні часто ігнорували ці наради. Робочою групою були напрацьовані проекти нормативних актів", — розповів Каленков.

Державна регуляторна служба від імені робочої групи подала звернення на віце-прем'єр-міністра Володимира Кістіона, який доручив розглянути напрацювання групи профільним міністерствам і відомствам. Вантажовідправники й Адміністрація морських портів України очікує найближчим часом винесення цього проекту на профільний комітет уряду і засідання Кабміну.

"Це єдиний законний спосіб системно побороти самоуправство чиновників екоінспекції. Вони перетворили це на піратську схему заробітку грошей, яка б'є як по іміджу, так і по бюджетах країни і приватних компаній", - зазначив Каленков.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>