Гірники і металурги продовжують відчувати дефіцит вагонів, – "Укрметалургпром"

Наголошується, що прогрес у постачанні вагонів на підприємства ГМК є майже непомітним

Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" констатує за підсумками 2-ї декади серпня 2017 року відсутність прогресу щодо забезпечення підприємств гірничо-металургійного комплексу України піввагонами філії таких списків "Укрзалізниці". Про це повідомив голова асоціації Олександр Каленков, передає UAprom.info.

"Якщо коротко – ситуація є стабільно поганою. Упродовж минулих 10 днів, незважаючи на всі наші зусилля домогтися поліпшення ситуації, прогрес у постачанні вагонів на підприємства ГМК є майже непомітним – ті самі 18%", - наводяться його слова на сайті Об'єднання.

Як він зазначив, третину підприємств ГМК досі не забезпечено навіть на 10%, тоді як цілий кластер приватних підприємств продовжує стабільно забезпечуватися на 90-100%.

"Дивно, але чомусь УЗ дуже любить будівельні вантажі. Можна прямо в центральному офісі вивісити плакат "Щебінь – наше все!" А від ГМК одні проблеми: кричать, щось вимагають, "працювати" заважають", - розповів Каленков.

Як зазначив голова "Укрметалургпрому", виробничу програму серпня багатьох гірничорудних і металургійних підприємств буде провалено, а обсяг недоотриманої виручки, за попередніми прогнозами, все-таки досягне сотні мільйонів доларів.

"Таке зневажливе ставлення до вітчизняних рударів і металургів, які за підсумками 5 місяців 2017 року забезпечили 27% валютних надходжень до країни, викликає подив. Адже зриви планів відвантаження продукції ГМК не минатимуть безслідно для економіки України, оскільки ГМК є базовою галуззю і великою мірою визначає динаміку зростання в суміжних секторах економіки країни. Саме тому необхідна пильна увага державних діячів до цієї проблеми, не можна закривати очі на хаос у державній монополії, на яку припадають 54% усіх вантажоперевезень країни", - сказав він.

Каленков укотре закликав УЗ створити умови для рівномірного забезпечення піввагонами окремих вантажовідправників України на рівні 35% від їхнього середнього фактичного навантаження.

"Парк державний, і кожен вантажовідправник має таке саме право на його використання, як і всі інші вантажовідправники України", - вважає голова "Укрметалургпрому".

Водночас керівник Об'єднання зазначив, що в УЗ вже почали "ліжка пересувати".

"Наскільки нам відомо, в УЗ наразі змінюється порядок управління порожніми вагонопотоками, і до питання намагаються залучати людей досвідчених і відповідальних, тож упродовж останньої доби навіть помітні деякі поліпшення. Що з цього вийде тепер, складно сказати, але поки точно зрозуміло, що це ще не той результат, на який ми розраховували і про який говорив Володимир Гройсман, коли давав завдання Євгену Кравцову розібратися з проблемою корупції та зловживань у розподілі парку вагонів УЗ", - підкреслив Каленков.

"Враховуючи, що проблема дефіциту парку вантажних вагонів і його розподіл з незрозумілих для нас причин так і не увійшли до топ-10 першочергових завдань Кравцова, закликаю Кабінет Міністрів України та Комітет з промислової політики в екстреному порядку взяти цю ситуацію під суворий контроль. Промисловість хоче бачити від УЗ конкретний результат, а не слова та обіцянки, які мають властивість розчинятися в повітрі разом із "попередниками", які безславно пішли", - констатував голова "Укрметалургпрому".

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>