Галасюк назвав ударом по промисловості можливе підвищення залізничних тарифів утричі

"Промисловість сьогодні потрібно всебічно підтримувати, в тому числі шляхом стримування енергетичних і залізничних тарифів", - зазначив Галасюк

Потенційне підвищення залізничних тарифів на вантажні перевезення втричі, про що нещодавно заявило керівництво ПАТ "Укрзалізниця" (УЗ), стане ударом по українській промисловості й експортерам. Таку думку в коментарі Бізнес-порталу UAprom висловив голова парламентського Комітету з питань промисловості та підприємництва Віктор Галасюк, повідомляють "Подробности".

"Особливо постраждає гірничо-металургійний комплекс, на який припадає 45% вантажних перевезень УЗ, а також майже чверть експорту і промвиробництва. Також серйозно страждатимуть аграрії. Потенційний виграш державного монополіста "Укрзалізниці" буде повністю знівельовано і перевершено негативними макроефектами – падінням експорту, погіршенням платіжного балансу, ослабленням гривні та зростанням інфляції", - сказав він.

За його словами, кожна людина відчує цей негатив на собі – хтось за цінами у магазинах і знеціненням гривні, хтось – втративши робоче місце.

"Промисловість сьогодні потрібно всебічно підтримувати, в тому числі шляхом стримування енергетичних і залізничних тарифів", - зазначив Галасюк.

Відповідаючи на питання про те, що для вирішення всіх стратегічних проблем УЗ потрібен трильйон гривень та 30 років (про що нещодавно заявив топ-менеджмент компанії), нардеп зауважив, що дуже дивно чути подібні заяви.

"Минулого року вартість вантажних залізничних перевезень зросла на понад 40%. "Укрзалізниця" зібрала додаткові мільярди з промисловості, аграріїв та інших промспоживачів. Зобов'язувалися замовляти вітчизняні вагони з українського ж металу. Але, за наявною у мене інформацією, річний план капітальних інвестицій цього року поки виконано менш ніж на 20% (за перше півріччя інвестовано 3,5 млрд грн із запланованих 18,4 млрд грн).

Таким чином, зазначив Галасюк, тарифи піднімаються, величезні гроші з українських виробників викачують, а проблему з перевезеннями, у т. ч. з дефіцитом локомотивів і вагонів, вирішити не можуть, навіть незважаючи на наявність коштів.

"Очевидно, не кошти або тариф сьогодні є "вузьким місцем" УЗ. Потрібно шукати резерви, переходити на стратегічний, а не ситуативний менеджмент, налагоджувати державно-приватне партнерство", - констатував глава промислового комітету.

Нагадаємо, раніше фінансовий директор УЗ Андрій Рязанцев заявив про те, що рівень економічно справедливого тарифу на перевезення вантажів залізничним транспортом повинен бути втричі більше чинного, а без підвищення тарифів неможливо очікувати суттєвих позитивних змін у розвитку залізничних перевезень.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів