Експерт: Бажання УЗ підняти тарифи через втрати від зниження транзитних перевезень з РФ згубно позначиться на економіці України

Експерт назвав таке бажання топ-менеджменту УЗ "недалекоглядною політикою"

Бажання топ-менеджменту ПАТ "Укрзалізниця" компенсувати втрати від зниження транзитних перевезень з Росії за рахунок підняття тарифів для українських виробників экспортерів призведе до згубного впливу на економіку країни в цілому. Таку думку в ефірі висловив економічний експерт Віктор Скаршевський, повідомляє "Мінпром".

"Ні в якому разі не можна вирішувати проблему з транзитом за рахунок українських виробників-експортерів. Якщо підвищити, наприклад, тарифи на внутрішні перевезення, то це все одно це призведе до зменшення експорту, це приведе до зменшення надходжень валютної виручки в Україну. Це, природно, призведе до ще більш сильної девальвації гривні. А девальвація призведе до інфляції. А інфляція призведе до зменшення купівельної спроможності", - сказав він.

Більш того, експерт сказав, що таке бажання топ-менеджменту УЗ "недалекоглядна політика".

"Це шкідлива політика. Замість того, щоб переглянути, зробити більш гнучкими тарифи на транзит для того, щоб все-таки привернути втрачені вантажопотоки з Росії, вони хочуть вирішити ці проблеми за рахунок українських виробників", - зазначив він.

Крім того, Скаршевський підкреслив, що замість чергового підвищення внутрішніх тарифів "Укрзалізниці" варто оптимізувати свою видаткову частину.

"Ми весь час чуємо про великі скандали щодо закупівлі, наприклад, палива за цінами, що значно вищі від ринкових, матеріалів, товарів та інших моментів. Це зловживання на мільярди гривень. Не потрібно жодних додаткових інвестицій, просто навести порядок всередині самої УЗ. Але, природно, це буде означати втрати для багатьох зацікавлених осіб, які беруть участь у цих непрозорих і незрозумілих закупівлях. Набагато простіше цю свою нерозторопність і шкідництво компенсувати підвищенням тарифів на вантажоперевезення. Знову повторюю, за рахунок виробників, експортерів та українських громадян в кінцевому підсумку", - констатував експерт.

При цьому він зауважив, що УЗ, будучи монополією, абсолютно не допускає конкуренції. "Замість конкуренції вони роблять підвищення тарифів", - сказав він.

Більш того, Скаршевський пов'язав таку тарифну політику монополії з тим, що в ній "немає повноцінного керівництва, там весь час виконувач обов'язків".

"У них менше відповідальності, ніж у керівника з повноцінним контрактом", - підкреслив експерт.

Нагадаємо, що раніше в.о. глави "Укрзалізниці" Євген Кравцов заявив про падіння транзитних вантажоперевезень між Росією і Україною з 2012 року більш ніж у 5 разів і запропонував компенсувати втрати за рахунок підвищення тарифів на експортні та внутрішні перевезення.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів