Дискримінація ГМК при розподілі напіввагонів "Укрзалізниці" зберігається, - Каленков

Від таких "недоробок", на його думку, насамперед зазнають збитків підприємства ГМК, не виконуючи плани відвантаження і недовантажуючи продукцію на адресу зарубіжних покупців, власне УЗ втрачає доходи, держава недоотримує валютну виручку

hyser.com.ua

Дискримінація підприємств гірничо-металургійного комплексу України при розподілі напіввагонів ПАТ "Укрзалізниця" зберігається за підсумками 2-х декад жовтня 2017 року. Про це повідомив голова Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков, повідомляє uaprom.

"Продовжую оперативно інформувати громадськість про ситуацію щодо забезпечення підприємств ГМК вагонами ЦТЛ. За підсумками 23 днів жовтня результат без змін і становить все ті ж 26%, але при цьому розбіжність між окремими підприємствами у забезпеченні від 4% до 76%!!!" - цитують його на веб-сайті Асоціації.

Як зазначив Каленков, підприємства не припиняють направляти звернення до керівництва УЗ, яке у відповідь випускає "якісь незрозумілі відписки і прес-релізи", з яких можна зрозуміти, що займатися принциповим наведенням порядку в сфері розподілу вагонів нинішнє тимчасове керівництво на чолі з Євгеном Кравцовим поки не збирається, а вагони як і раніше йдуть на "потрібні" маршрути, підприємства, які принципово не користуються послугами посередників, – наприкінці списку.

"Чому також не прийнято управлінське рішення забезпечувати всіх вантажовідправників рівномірно? Відповідь однозначна – комусь так вигідно! Цю проблему і колишні керівники уникали з незрозумілих причин, не помічаючи очевидних зловживань, і теперішній тимчасовий менеджмент вирішує більш пріоритетні для себе завдання. Для них набагато важливіше закрити дірки в бюджеті від неефективності своєї роботи шляхом чергового підвищення тарифів і заробити галочку, адже показувати в кінці року збитки, піддаючи сумніву свою компетентність, нікому не хочеться", - констатував глава "Укрметалургпрому".

При цьому Каленков запитує, чому УЗ не намагається підвищити рентабельність, нарощуючи обсяги вантажообігу.

"На залізниці цим просто ніхто не займається, адже набагато ефективніше забезпечувати всіх вантажовідправників на рівні ринкової частки ЦТЛ (яка досягає 35-40%), ніж спеціально притримувати вагони певним фірмам з метою матеріальної подяки, тим самим значно збільшуючи обіг напіввагонів, який з 2013 року зріс з 6,9 д. до 9,1 д. 1 П. 2017 р." - додав він.

Від таких "недоробок", на його думку, насамперед зазнають збитків підприємства ГМК, не виконуючи плани відвантаження і недовантажуючи продукцію на адресу зарубіжних покупців, сама УЗ втрачає доходи, держава недоотримує валютну виручку

"Ми змушені були звернутися до прем'єр-міністра України, і я дуже сподіваюся, що вже найближчим часом дискримінацію підприємств ГМК буде вирішено, і забезпечення всіх без винятку вантажовідправників напіввагонами ЦТЛ буде на рівні не менше 35% від їх загального навантаження. Закликаємо всіх інших вантажовідправників долучатися до нашої ініціативи, по-іншому ми не зможемо змусити УЗ навести лад у розподілі напіввагонів", - констатував Каленков.

Як повідомлялося раніше, "Укрметалургпром" та Федерація металургів України звернулися до прем'єр-міністра країни Володимира Гройсмана з проханням сприяти усуненню преференцій для певних компаній з боку "Укрзалізниці" при розподілі вагонів і будь-яких зловживань, пов'язаних з цим питанням.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>