ДП "Антонов" відновило роботи по оцінці технічного стану "Русланів" російської "Волга-Днєпр"

Згідно рішенню РНБО, російська авіакомпанія не підпадає під санкції

З відкритих джерел

З листопада 2017 року фахівці ДП "Антонов" на договірній основі виконують роботи з оцінювання технічного стану літаків Ан-124-100 "Руслан" російської авіакомпанії "Волга-Дніпро", яка не входить до списку компаній, до яких згідно з рішенням РНБО застосовують санкції, повідомив 112.ua президент підприємства Олександр Кривоконь.

Роботи виконують на підставі міжвідомчих угод з уповноваженими міністерствами і відомствами, а також листа-роз'яснення Держекспортконтролю.

ДП "Антонов" є розробником авіаційної техніки і, відповідно, власником сертифікатів типу літаків АН, зокрема транспортного літака АН-124-100 "Руслан". На цій підставі підприємство має виключне право збільшувати ресурси авіаційної техніки. Як організація-розробник "Антонов" зобов'язаний оцінювати цілісність конструкцій своїх літальних апаратів протягом всього терміну їхньої експлуатації, а за її результатами розробляти і видавати інформацію, що доповнює чинні програми технічного обслуговування, які дають можливість виявити пошкодження конструкції, до того як вони стануть проблемними для всього парку. Крім того, як організація-виробник "Антонов" має розробляти вказівки щодо підтримання льотної придатності, розповів 112.ua Кривоконь.

Обов'язки розробника визначено чинними міжнародними стандартами та установчими документами у сфері підтримання льотної придатності, що викладені в Додатку 8 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію ICAO (International Civil Aviation Organization) "Льотна придатність повітряних суден" та в Інструкції ICAO щодо льотної придатності (Doc 9760).

Президент ДП "Антонов" повідомив, що у випадку якби українське підприєство відмовилося оцінити технічний стан "Русланів", які експлуатують у РФ, до нього могло б бути застосовано санкції. Зокрема, позбавити його статусу розробника авіаційної техніки, що призвело б до втрати позицій на авіаційному ринку. "Слід зазначити, що експлуатація літаків, які не мають льотної придатності, є небезпечною. Крім того, "Руслани" виконують польоти, у тому числі міжнародні, за замовленням організацій, яким необхідно подавати пакет документів, що підтверджують льотну придатність і технічну готовність літака до виконання польотів. Без документів організації-розробника, що підтверджують льотну придатність, дозволу на переліт їм не дадуть", - роз'яснив Кривоконь.

Як відомо, Росія виступала з ініціативою про те, щоб передати права розробника КБ "Ільюшина", але ДП "Антонов" категорично проти цього. "Спроби російської влади перекласти обов'язки "Антонова" як розробника на інші підприємства призведуть до застосування відповідних міжнародних санкцій. Зокрема, до заборони міжнародних польотів літаків марки АН", - запевнив 112.ua Олександр Кривоконь.

Нагадаємо, раніше ЗМІ з посиланням на джерела в авіагалузі повідомили про переговори, що тривають між РФ та Україною, щодо продовження льотної придатності літаків Ан-124-100 "Руслан". У ДП "Антонов" підтвердили цю інформацію і заявили, що мають оцінити стан літака компанії "Волга-Дніпро" згідно з міжнародними договорами.

У флоті "Волга-Дніпро" нараховують 12 літаків АН-124-100 "Руслан". Як розповів в інтерв'ю 112.ua віце-президент ДП "Антонов", у 2017 році частина "Русланів" "Волга-Дніпро" не здійснювала польоти через закінчення строків служби. Російська авіакомпанія є конкурентом авіатранспортного підрозділу ДП "Антонов" у сфері міжнародних вантажоперевезень.

Новини за темою: У держпідприємстві "Антонов" прокоментували дані щодо можливого відновлення співпраці з РФ

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів