Бізнес чекає, поки наглядова рада "Укрзалізниці" розгляне меморандум про співпрацю, – голова ДРС

24 канал

Український бізнес завмер в очікуванні, поки наглядова рада державного монополіста "Укрзалізниці" розгляне меморандум про співпрацю з бізнесом. Про це заявила голова Державної регуляторної служби Ксенія Ляпіна, повідомляє "24 канал".

"Ми очікуємо, що наглядова рада залізниці подивиться на меморандум, який зараз вже розроблено власне спільними зусиллями і управлінням залізниці, і вантажоперевізниками, і підтримає такий меморандум", – сказала Ляпіна.

Меморандум про співробітництво між "Укрзалізницею" і бізнесом розроблений на майданчику ГРС. Документ повинен упорядкувати взаємодію між сторонами, одна з головних його завдань – те, що монополіст "Укрзалізниця" при прийнятті своїх рішень буде прислухатися до бізнесу, сторони знайдуть спільну мову з багатьох питань.

За словами Ляпіної, на жаль, на сьогоднішній день немає незалежного регулятора, який би регулював ціни на монопольні послуги "Укрзалізниці". "Такі регуляторні рішення приймає Міністерство (Міністерство інфраструктури України – ред.). Міністерство зобов'язане погоджувати їх з Державної регуляторної службою. Так сталося, що саме ГРС стала тією площадкою, на якій зустрічаються залізниця, міністерство і вантажоперевізники для того, щоб знайти спільну мову", – заявила Ляпіна.

У проекті меморандуму зазначено, що до 1 квітня 2020 року залізниця не буде виходити з ініціативами, які передбачають як пряме підвищення тарифу, так і різні непрямі методи збільшення витрат вантажовідправниками.

В останні роки промисловці постійно стикаються з подорожчанням послуг монополіста. Так, у 2018 році витрати вантажовідправників зросли на 30-35% в порівнянні з попереднім роком. За перше півріччя 2019-го вони зросли ще на 14%. Крім того, бізнес страждає від нестачі вагонів або нераціонального їх розподілу між вантажовідправниками.

За словами глави ГРС, також бізнес мимоволі несе на своїх плечах недостатню ефективність залізниці.

"І хоча ми, як регуляторна служба, не маємо відношення до пасажирських перевезень, але ми розуміємо, що фактично сьогодні відбувається перехресне субсидування, і фінансують всі ці проблеми, які є в пасажирських перевезеннях – вантажоперевізники", – заявила Ляпіна.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>