АМКУ дозволив Rozetka отримати контроль над маркетплейсами EVO, - джерело

Rozetka купить Prom.ua, Zakupki.prom.ua та інші майданчики

Фото з відкритих джерел

Антимонопольний комітет України дозволив власникам маркетплейса Rozetka отримати контроль над маркетплейсами групи компаній EVO. Про це агентству "Інтерфакс-Україна" повідомило анонімне джерело в комітеті.

"АМКУ погодив придбання компанією Temania Enterprises Ltd (Лімасол, Кіпр) часток у статутних капіталах компаній "Уапром" і "Аукро Україна"(Київ), "Тіу.Ру" (РФ), "Проект Дилбай" (Білорусь) і "Рекламне Агентство Сату.кз" (Казахстан), що забезпечить їй перевищення 50% голосів у вищих органах управління зазначених компаній", - сказав джерело.

У результаті зазначених концентрацій покупець (той, що володіє онлайн-майданчиком для торгівлі Rozetka.ua) отримає контроль над маркетплейсами об'єктів Prom.ua, Bigl.ua, Shafa.ua, Crafta.ua, Kabanchik.net, Zakupki.prom.ua, Satu.kz, Deal.by та ін.

Новини за темою: Згідно зі звітом інтернет-магазинів, Кейт Міддлтон - наймодніша в королівській родині

Як повідомлялося, АМКУ в серпні почав розгляд справ про концентрацію, які приведуть до отримання власниками маркетплейса Rozetka контролю над маркетплейсами групи компаній EVO.

Rozetka засновано у 2005 році в Києві як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. Протягом наступних років компанія трансформувалася в мультикатегорійний онлайн-супермаркет.

Наприкінці серпня "Укрпошта" уклала з інтернет-магазином Rozetka.ua договір на оренду частини Головпоштамту. Переможця аукціону було обрано на майданчику Prozorro. Ціна за оренду 1 510 кв. м склала 1 млн 1 тис. грн на місяць.

Основний бізнес EVO – маркетплейси. Проекти групи працюють в Україні, Білорусі, Росії, Казахстані. У травні 2016 року електронний майданчик Prom.ua було реорганізовано в групу компаній EVO.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...