З управлінця – в дорожники: Як підприємець із Сєвєродонецька самотужки латає ями на дорогах

У рамках проекту "Близький Схід" кореспонденти "112 Україна" продовжують розповідати історії жителів Донбасу, які змінюють на краще себе, своє оточення і простір довкола

112.ua

Жалюгідний стан доріг у рідному місті бізнесмен Вадим Любченко із Сєвєродонецька усвідомив ще в 4 роки, коли вперше проїхав за кермом на колінах батька.

До війни він працював керівником на місцевому хімічному підприємстві. Ще в біографії чоловіка - робота у виконкомі міськради. А от бізнесу раніше не мав.

Але зараз Вадим вирішив, що немає сенсу далі скаржитися на стан доріг у місті - потрібно діяти. Ідею власного бізнесу він підгледів просто на вулиці.

"У 40-градусну спеку дівчина на підборах переходить перехрестя, і її підбори спокійно занурюються в асфальт. У мене виникло запитання: чому розігрітий асфальт не можна вирівнювати. І коли я для себе на ці питання відповіді знайшов, то зрозумів, що це реальний бізнес, є попит", - говорить він.

Перед тим як перейти безпосередньо до ремонту доріг, чоловік почав проводити хімічні експерименти на власній кухні.

"Шматок асфальту я узяв, приніс додому, поклав на пательню, розігрів, він у мене розсипався, став пухким. Я його зібрав, він склеївся. І тоді я почав шукати в інтернеті "Нагрівання асфальту", - каже Вадим.

За рік чоловік перечитав і передивився чимало інформації щодо ремонту асфальтового покриття. Потім подав свій проект на грантове фінансування. Ідею підтримали міжнародні організації. Кошти Любченко витратив на техніку та обладнання. Додатково чоловікові довелося брати кредит.

Тепер він латає ями в місті навіть взимку, випробовує спеціальну технологію - гарячий ресайклінг, де спочатку яму чистять, потім нагрівають насухо.

Не всі перехожі розуміють, що відбувається, і Любченко з напарником дістають порцію критики. За словами Вадима, він і його працівники звикли до такої реакції.

За роботу місцевий бізнесмен відповідає сам, тому не соромиться закотити рукави.

"Я вважаю, що це не соромно. По-перше, я маю бути прикладом, а по-друге, я хочу бути причетним до процесу, тому що потім, коли скажуть: "Твої хлопці погано зробили", тут вже я зробив погано", - каже він.

З кожною залатаною ямою у Вадима і напарників додається досвіду.

Торік Любченко з п'ятьма робітниками залатали майже 4 тис. ям на дорогах у Донецькій та Луганській обл. Цього року він має глобальні плани: подвоює план і підбирає людей.

Свої мрії, каже Вадим, треба здійснювати. Головне - щоб це приносило користь і задоволення.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>